
Dobrodošli na novi KupiMe.hr!
Pored kupona na koje ste već navikli, sada vam donosimo i razne proizvode koje možete kupovati online.
Pored kupona na koje ste već navikli, sada vam donosimo i razne proizvode koje možete kupovati online.
Marketplace prodaja Kuponska prodaja
Jednostrani raskid ugovora
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača,korisnici ostvaruju povrat uz podnošenje pisanog prigovora koji su dostavili u roku od 14 dana od izvršene kupnje u pismenom obliku na elektronsku poštu: marketplace@kupime.hr. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci prije isteka roka putem obrasca za Raskid ugovora. Primjerak preuzmite ovdje. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam elektroničkom poštom.
Rok za jednostrani raskid sukladno čl. 72 Zakona o zaštiti potrošača iznosi 14 dana, a započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.Ako je jednom narudžbom potrošač/korisnik naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok za raskid ugovora započinje teći od dana kada je potrošaču/korisniku ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača/korisnika, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok za raskid ugovora započinje teći od dana kada je potrošaču/korisniku ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača/korisnika, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.
Ako jednostrano raskinete Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ako ste odabrali drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu, odnosno na bankovni račun kada ste izvršili uplatu prilikom preuzimanja. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
Potrošač/korisnik mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno članku 74. Zakona o zaštiti potrošača, obavijestio Sigurna ponuda d.o.o. o svojoj odluci da raskine ugovor.Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastili za primanje robe.Izravne troškove povrata robe morate snositi sami sukladno članku 77. st. 3 Zakona o zaštiti potrošača.
Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora
Potrošač/korisnik nema pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je predmet ugovora:
Prigovor
Kupac sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ima pravo podnijeti pisani prigovor, i to putem pošte ili elektroničke pošte. Sigurna ponuda d.o.o. je dužan bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak prigovora. Sigurna ponuda d.o.o. će na zaprimljene prigovore odgovoriti u zakonskom roku od 15 dana.
Rješavanje potrošačkih sporova
Ovim putem Vas obavještavamo da svaki spor rješavamo mirnim putem - sporazumno, kao i o Vašem pravu da koristite mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori.
Online rješavanje potrošačkih sporova
Obavještavamo Vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem linka.
Odgovornost za materijalne nedostatke
Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima (članci 400-422) odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Reklamacija ponuda kupljenih na Kupi Me internet stranici!
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača,korisnici ostvaruju povrat uz podnošenje pisanog prigovora koji su dostavili u roku od 14 dana od izvršene kupnje u pismenom obliku na elektronsku poštu: info@kupime.hr
Prava kupnja će u pisanom obliku odgovoriti na prigovore u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Radi zaprimanja odgovora korisnik treba navesti točne podatke za primitak istoga.
Također, povrat novca moguć je isključivo u situacijama kada vam naš partner, čiju ste ponudu kupili na Kupi Me portalu, ne može omogućiti realizaciju usluge na način ugovoren u ponudi te za vrijeme trajanja roka iskoristivosti kupona. Povrat nije moguć nakon 14 dana od kupnje ako je uzrokovan osobnim razlozima nego samo ako vam partner nije u mogućnosti omogućiti realizaciju usluge na način ugovoren u ponudi.
Povrati nisu mogući nakon isteka roka iskoristivosti kupona te kada su kuponi iskorišteni.
Nakon odobrenog povrata, sredstva će biti vraćena na vaš račun u roku od 14 dana od datuma odobrenja povrata.
Za sve eventualne nedostatke u vezi s isporukom ili manjkavosti proizvoda ili usluga koje Partner pruža odgovoran je isključivo taj Partner. Prodavatelj-posrednik ni na koji način ne može biti odgovoran za bilo kakve nedostatke proizvoda ili usluga koje promotivno prodaje.
Nedostatak postoji:
Pri primitku proizvoda provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju Partneru jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.
Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke samog proizvoda ili usluga u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Kupac mora pisani prigovor odnosno reklamaciju javiti direktno Partneru na njegove kontakt podatke naznačene u svakoj pojedinoj ponudi svakog pojedinog Partnera.
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.
Partner će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.
Internetsko rješavanje sporova:
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju (neispravan proizvod ili nemogućnost zamjene proizvoda) je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU
Jamstvo:
U slučaju da za kupljeni proizvod ili uslugu postoji obveza izdavanja jamstva, jamstvo će izdati Partner. Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je artikl korišten i održavan prema uputama proizvođača, odnosno prema uobičajenim propisima.
Dragi kupci, naša su vrata za vas uvijek otvorena! Ako nas želite pohvaliti, dati nam sugestiju ili izraziti nezadovoljstvo molimo vas da nam se javite.